lördag 6 oktober 2012

Göteborg

Jag är hemkommen ifrån Göteborg!
Tio i 8 igår morse åkte jag och Karin till Göteborg för att se Tyler Ward!! :D
Men innan konserten gick vi benen av oss, undertiden vi letade efter Nordstan. (vi är inte världsbäst på att hitta om man säger så) Det slutade med att vi köpte spårvagns kort och åkte dit vi ville :) Så lite shopping blev det med!


Kameran fick inte hänga med under konserten men jag fotade/filmade lite med min telefon. So you may get to see them later. 
Tyler var asgrym!!!!!! Hans konsert var helt underbar! Och under en av låtarna tog han min hand och sjöng till mig :D Glad tjej!

Hittade en bild på Twitter som han tog på scenen som jag syns lite i. Jag står långt ner till vänster och gör en väldigt vacker min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar