måndag 28 november 2011

1 Advent! :)

Vilken mysig dag det var igår!! :)
Den började med att Emmy pratade i sömnen xD
Sedan åt vi frukost och åkte till kyrkan ;) I kyrkan var jag med och hjälpte till på söndags skolan! Då trollade jag och gjorde lite julkort! :)

Vid 13.00 började julmarknaden i Habo. Mellan 13 och 16 gjorde jag inget speciellt, förutom att lyssna på alla som sjöng och spelade :)
Vid 4 dansade jag och min dansgrupp och direkt efter det sjöng jag med voicepop! Sen sjöng jag och Edith vid 5 :)




Sedan åkte jag hem och åt gröt med min familj och farmor och farfar! :)
Och dagen slutade med snö!
,
Kram!

1 kommentar:

  1. Låter som att ni hade en toppen 1 advent igår. :) Tänk om man var där live, det skulle vara kul!

    Måste bara säga att ni är så otroligt att dansa och sjunga. ^^

    SvaraRadera