lördag 13 augusti 2011

Tillbaka i lilla Sverige...

Tjolaheeej!
Igår kom vi tillbaka till lilla Sverige :D
Jag har haft en toppen resa!
Jag gillade California bäst, och kan tänka mig att åka tillbaka dit snart igen :) :) :)

Igår när jag kom hem packade jag upp (det tråkigaste på semestern...) Och sedan gick jag till ÄLLEEEEEEEN!!!! :D Där var även MANDIIIIIIIIIIII!!!!! och lite senare kom ALEEEEEEXXXXX!!!! Åh, vad jag har saknat de tjejerna!!! :D

Jag hade med mig en liten present till dem var... och så här blev konversationen:

Jag: Jag har en liiiiiiiiten present till er var...
Dom: Ooooooooh :D
Jag: Här är till Alex (Jag ger Alex en liten mint-ask som det står "Alex" på)
Alex: Åh, tack!
Jag: Här är till Amanda (Jag ger Amanda en liten mint-ask som det står "Amanda" på)
Amanda: Åh, tack! Det står mitt namn på!
Alex: På min med!!
Ellen: Ja då? :(
Jag: Och här är till Ellen (Jag tar fram en liten mint-ask som det står "diva" på)
(Ellen visar Alex innan hon kollar på den själv)
Ellen: Titta det står mitt namn på min med, det står DIVA! :O
"Skratt från alla håll"

Haha ;D
Jag har verkligen saknat dem ;)

Idag kommer familjen Engström hit på middag! (Dock inte Ällen :C )
Men vi ska griiilllaaaa :D :D :D
Mumsiiii!!!! <3 <3

Kraaaam! :D

Förresten! Vet ni vad jag har tänkt på??
HUR kan lika många människor få plats i LA som det är i HEEEELA sverige?? :o :o
Underligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar